lunes, 29 de octubre de 2018

Act 5: L’estudi de l’economia – Economia normativa I


1. En alguns casos, però, el que és just o no és matèria opinable. Per exemple, la manera més justa d’avaluar als alumnes és...

   aCom fem fins ara: mitjançant els exàmens, proves i treballs, mirem d’esbrinar el grau de comprensió i/o aprenentatge dels diferents items presents al currículum de la matèria. Qui més sap de la matèria, millor nota.

    b)També podríem premiar l’esforç. Alumnes que han dedicat hores i hores, que han redactat apunts, subratllat pàgines, realitzat centenars d’esquemes... mereixen la mateixa nota que un alumne que amb estar atent a classe ja en té prou?

    c) Podríem mesurar la millora. Els alumnes que més han millorat, independentment del seu grau d’esforç i del nivell inicial i/o final de coneixements, obtindran més nota que els que –encara que assolint els mínims de la matèria- no han estat capaços de millorar.

     d)També podríem fer servir l’aprovat general. Desprès de tot, tothom ha de suportar el profe el mateix nombre d’hores, aproximadament...


  1.Obre un nou post al teu bloc. En primer lloc, explica si aquesta qüestió és, al teu entendre, d’economia normativa o d’economia  positiva.

Crec que en el text esta parlant de economia normativa ja que en gairebé totes les frases comencen per podrien i són coses que no s’han fet encara, són possibles opcions.

   2.  Explica quina és, i per què, la solució més justa –segons la teva opinió- en aquest cas.

    Crec que la més justa es la A però que també posaria algunes coses de la b, com per exemple lo del esforç, es a dir que el esforç es tingues en compte en la forma de evaluar , per exemple si un alumne li queda un suspens a matemàtiques però el professor creu que s'ha esforçat durant el curs i es mereix aprovar, dons l'aprova.

No hay comentarios:

Publicar un comentario